duminică, 27 septembrie 2015

Fericire...



Îmi place să privesc răsăritul, oamenii grăbiți, stelele de pe cer și mai ales pe tine.
Îmi place să fac oamenii să zâmbească și să alerg prin ploaie.
Îmi place să ascult muzică la căști în autobuz și să citesc în timp ce beau ceai și mănânc biscuiți.
Îmi place țigara de dimineață și cafeaua cu lapte.
Îmi place să zbor cu avionul și să fac poze cerului plin de nori pufoși.
Îmi place să stau pe malul lacului și să dau de mâncare păsărilor.
Îmi place să mă joc cu câinii și să iau copiii în brațe.
Îmi place să alerg de dimineață și să mănânc fructe după.
Îmi place să merg pe munte și să mă plimb în pădure.
Îmi plac florile și mirosul primăverii.
Îmi plac fluturii și cărăbuşii.
Îmi place să călătoresc cu trenul și să cunosc oameni noi.
Îmi plac zâmbetele sincere și îmbrățișările de revedere.
Îmi place să fiu pupată pe frunte și să beau ciocolată fierbinte iarna.
Îmi plac apusurile de soare. Privite de oriunde.
Îmi place să cânt la duș și să îmi fac bagaje.
Îmi place apa plată și concertele live.
Îmi plac curcubeele și părul blond.
Îmi plac petrecerile în aer liber și vinul roșu. Uneori îmi place și berea.
Îmi plac unghiile lungi și picioarele bronzate.
Îmi place să râd. Îmi plac oamenii cărora le place să râdă.

Îmi place să iubesc și știu că nu există om căruia să nu îi placă să fie iubit. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu