luni, 2 martie 2015

Cred în a doua șansă... mereu.




Totul era atât de sigur.. Eram sigură că vor urma luni, ani, milenii...
Simțeam că-ți aparțin. N-aș fi vrut să-ți dau drumul vreodată.
Nu mai eram în stare să mă gândesc la mine, nu-mi mai era foame, sete...
Simțeam că sunt perfecta atunci când mă țineai în brațe și nu puteam dormi altundeva decât cu capul pe pieptul tău.
Eram sigură că o sa îmbătrânim împreună, că tu chiar o sa ma iubești într-o zi.. așa cum as fi fost eu în stare s-o fac.
Eram sigură că o sa fie bine. Că o sa fim bine... Era perfect de-a dreptul. N-aveam nevoie de trandafiri, șampanie, ciocolată sau băi in spume.
Un pai dimineața si un dus fierbinte cu tine era tot ce-mi puteam dori pentru a străluci toată ziua. Abia așteptam, încă din momentul în care pășeam în lift, să mă întorc să cinăm împreună și apoi să ne uităm la filme... să facem filmele noastre.
Nici parfumul meu preferat nu miroase atât de bine ca tine.
Acum nu mai miroase a roz, nici măcar a roșu sau a mov...
Miroase a negru. Inima mea poatră doliu pentru cea mai frumoasă ființă pe care am întâlnit-o vreodată. Ma simțeam atât de bine. Oare chiar sunt pedepsită la o viață fără iubire?
Sunt sigură că o sa te întorci plângand la mine și implorându-mă să te iert... Nu pot. Nu mai vreau sa pot să te iert. Vreau sa trăiesc singură în carapacea mea și tu sa continui. Nu-ți doresc decât să fii fericit și când te aștepți mai puțin, cineva să te rănească de zeci de ori mai tare decât m-ai lovit tu pe mine.
Îmi doresc să primești o lovitură mai dureroasă și mai groaznică decât am primit eu.
Și nu-mi doresc deloc să mă uiți. Îmi doresc să mă ții minte toată viața...
Pentru că, ghici ce. Nimeni nu va fi în stare să te iubească mai mult sau mai bine decât aș fi fost eu.
Îmi pare rău... îmi șterg lacrimile și merg înainte. Oricum era prea lungă naveta dacă plecam din pijamalele tale.

Sper să îți alegi drumul potrivit, pentru că se pare că nu-ți plăcea raiul cu una ca mine. Te pup, dragostea vieții mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu