sâmbătă, 30 mai 2015

Suntem aici...




Am uitat de orice clișeu existențial.

Am uitat de flori, ciocolată, filme siropoase și bijuterii... haine scumpe și mii de perechi de pantofi.
Avem timp de toate, să îți dau luna de pe cer și tu să-mi faci colier din stele.
Oricum avem steaua noastră, ea ne-a adus împreună.

Am realizat că dragostea nu se masoară în timp.
Poți iubi pe cineva în 3 zile și poți să nu iubești în 10 ani...
Ce contează asta atâta timp cât nu ne impune nimeni un dead-line?

Putem visa la un viitor împreună, la casa noastră, la copii, vacanțe pe tot globul și cum facem baie în spumă. Dacă nu ne avem unul pe altul, toate astea nu ar exista.
Nu-mi dau seama cum se face seară înca după primul sărut pe care mi-l dai când te trezești.
Aș putea sta ore întregi cu tine fără să-mi dau seama că trebuie să muncesc, să gatesc, să calc sau sa îi dau câinelui de mâncare.
Aș putea sta ore întregi doar să-ți ascult bătăile inimii pe același ritm cu ale mele și sa îmi sincronizez respirația cu a ta în timp ce mă ții in brațe.
Mă văd tot lângă tine și peste ani... oricum nu mă va cunoaște sau iubi cineva așa cum o faci tu.
Soarele nu zâmbește dacă nu mă trezesc lângă tine, printre cearșafurile șifonate.
De fiecare dată cand plecăm unul de lângă altul începe să plouă... nu contează că e miercuri, duminică sau vineri.

Abia aștept să nu mai plece niciunul dintre noi nicăieri.

Să numim același loc "acasă" și să ne sunăm înainte să ajungem ca să întrebăm dacă am luat pâine sau mâncare pentru câine. Să golim sticle de vin la cină și sa ne bem cafeaua împreună în fiecare dimineață, să ne lăsăm note-uri pe frigider cu facturile sau reminder cu zilele de naștere ale mamelor noastre. 
Să mergem vara la ai mei și iarna la ai tăi sau la sfârșit de săptamână să mergem să îi ducem flori bunicii și să luăm masa cu ea.
Să ne lăsăm copiii la ai noștri doar ca să plecăm și noi singuri și departe de stresul din București.

Să nu ne lipsească nimic, să nu ne gândim la bani sau problemele de la muncă.

Singura problemă să fie cine face cafeaua în dimineața următoare sau cine merge primul la duș.

Cine stinge lumina și cine spune în noaptea asta primul "te iubesc". :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu