marți, 12 mai 2015

Trecem peste toate.. împreună.






Dacă doare atât de tare, atunci trebuie să fie dragoste.
Ți-e dor să fie bine... nu dormi nopți gândindu-te că s-ar putea să îi fie frig și să găsească refugiul în alte brațe.
Îți e teamă ca nu cumva buzele Lui să fie atinse de buzele altcuiva și cel mai teamă Îți este ca nu cumva să doarmă o alta în locul tău în patul vostru...
Îți e frică să nu se schimbe nimic și Îți dorești să simți că te iubește fix ca la început.

Nici nu mai știi ce simți...
Aş prefera să îmi rup un picior sau o mână, ceva vizibil dar nu atât de dureros.
Inima, deși nu se vede ca e rănită, doare cel mai tare chiar și când respiri.

Îți este dor să nu îți faci griji pentru ziua de mâine... Dacă va mai fi sau nu al tău.
Îți e greu să te gândești că ai putea trece pe stradă fără să îl ții de mână sau fără să îl săruți.
Îți va fi greu sa îi spui altcuiva "iubire", dar cu siguranță și lui îi va fi teribil de greu să spună altcuiva "baby".

Tot pe mine mă va visa noaptea.
Tot cu buzele mele și corpul meu va avea fantezii și tot eu ar vrea să îi fac cafeaua și sa îi duc copiii la școală.

Îl așteaptă un drum lung fără mine... dar hai să mergem pe același traseu.
E mai simplu în doi.
E mai simplu dacă mă ții de mână.
Mă prăbușesc fără tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu