joi, 20 martie 2014




Am fost întotdeauna o luptătoare. Am înfruntat orice situaţie mi-a ieşit în cale, am depăşit fiecare impas, fie mai greu sau mai uşor, dar l-am depăşit. Un singur lucru n-am ştiut să înfrunt: prezentul.
Toate ca toate, însă el mi-a fost întotdeauna cel mai aprig duşman.
M-am întors mereu în trecut sau m-am propulsat în viitor doar ca să îl evit şi viaţa nu a făcut altceva decât să îmi ofere eşec după eşec.
Dar m-am hotărât să trec peste şi să iubesc pe cineva de aici, din prezent, care să aibă aceeaşi frică şi să mă ajute să o înfrunt.
Să luptăm împreună contra timpului.
Să lăsăm trecutul în urmă şi să nu ne preocupăm niciodată de viitor.
Aşadar, te aştept.
Acum. :)

4 comentarii:

  1. Ce tare:). Așa și trebuie, nu te lăsa bătută de lucruri care crezi că nu poți să le înfrunți, că poate tocmai așa vei găsii acel cineva. Știu cum e, îs în aceeași situație, aproape:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguţ! Mulţumesc! Ştii cum e.. toate la timpul lor. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Întocmai! Apropo, îmi place blogul tău.:)

    RăspundețiȘtergere