miercuri, 26 martie 2014

Azi visăm... amândoi.




Aproape că te ştiu pe de rost. Îţi aud paşii de la sute de kilometri şi te văd chiar şi când nu eşti aici. Ştiu pe dinafară versurile pe care le fredonezi la duş, îţi ştiu perfect genele, conturul ochilor, buzele… Îţi ştiu zâmbetul, tristeţea şi până şi gândurile ţi le ştiu. Ştiu ce te face fericit. Ştiu ce te atrage şi ce te fascinează la o femeie. Ştiu ce băuturi preferi şi ce sos îţi place să pui pe pizza. Ştiu când te deranjează ceva, ştiu când nu te simţi comod sau când ai nevoie de o imbrăţisare. Ştiu şi când ai nevoie de un sărut. Sau de o cafea.
Te-am studiat atât de bine încât te pot citi la orice oră tocmai pentru că sunt sigură că inima ta e mai complexă decât orice problemă de geometrie şi că nimeni altcineva n-o poate descifra cu nicio formulă. Mi-a fost greu, dar m-am străduit să te învaţ pentru că am ştiut din prima clipă că pe tine te vreau. Alături de tine vreau să fiu fericită şi pe tine vreau să te iubesc şi azi şi mâine şi întotdeauna. Doar şi doar pe tine.

Şi nu-mi cere să te uit, te rog. Niciodată. O să fie greu.

Habar n-ai cât de mult o să plâng până o să mă redescopăr şi cât de des voi fi păcălită, pentru că ei îşi vor da seama că sunt plină de tine şi că singura mea slăbiciune eşti tu. Că dacă ei te vor vrea pe tine am să fac tot posibilul să-mi ofer sufletul doar ca să-l cruţe pe al tău. Habar n-ai cât de des am să sufăr doar ca să fii tu fericit. Şi dacă-mi vei cere să plec, voi pleca, dar voi continua să mă uit în spate.. Tu vei rămâne mereu trecutul. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu