marți, 8 aprilie 2014

Eşti liber...





Am fost întotdeauna adepta relaţiilor frumoase.

Nu mi se pare că e nevoie de foarte multă matematică sau orice altă ştiinţă exactă să îţi dai seama că 1+1 rezultă 2 şi nu 3.

La fel consider şi înşelatul ca fiind cea mai urâtă formă de a manifesta faptul că nu mai iubeşti persoana pe care o ai lângă tine.

De ce ai face una ca asta? Nu te ţine nimeni legat în patul persoanei pe care cândva o iubeai, nu te ţine nimeni legat de casa, cheile de la maşină sau portofelul celuilalt.

Nu există nicio lege care îţi interzice să pleci atunci când constaţi că nu mai sunt sentimente, la fel cum nu există nicio lege care te va da în judecată pentru că te-ai reîndrăgostit.

Nu consider deloc un gest urât sau necuvenit să părăseşti, nu consider deloc josnic sa fii părăsit, însă consider de-a dreptul strigător la cer să afli că cel de lângă tine te respectă atât de puţin încât să nu îţi spună în faţă că nu te mai iubeşte.

Aleg sinceritatea de mii de ori în locul fidelitaţii. Degeaba eşti fidel cu trupul, dacă cu inima ai părăsit de mult relaţia.

Nu mai sta dacă simţi că nu ai motive.

Nu mai sta dacă ai găsit pe cineva mai bun sau dacă o faci din milă.

Pleacă, pur şi simplu, dar explică de ce pleci.

Nimic nu e mai dureros decat să fii luat de prost.

Rămâi fidel... sau rămâi singur. 


Ca urmare, nu pot să fac altceva decât să îţi spun că a fost frumos, dar timpul a trecut peste noi şi trebuie să mergem mai departe. Chiar dacă drumurile noastre se bifurcă.


Nu îţi spun să pleci, doar te invit să îţi proiectezi un viitor fără mine.

Un loc, sau chiar un infinit de locuri în care să fii sigur că nu aş merge niciodată.

Pe lângă asta, te rog să nu mă mai iei cu tine în gânduri, în vise sau în inimă… în cazul în care m-ai luat vreodată.

Încearcă să îi faci pe toţi oamenii cu care mi-ai făcut cunoştiintă să creadă că am fost doar o piedică pentru tine şi că cel mai bine ar fi să frecventeze doar locurile pe care ţi le-ai proiectat tu.

Încearcă să nu te mai laşi atras de cifre, astfel încât să nu îţi mai aminteşti când ne-am cunoscut, când e ziua mea de naştere sau orice zi e legată de mine... asta în cazul în care ştiai vreodată datele astea pe dinafară.

Încearcă să faci din toate lucrurile tale personale un spaţiu care să crezi că nu a fost niciodată accesat de mine, iar hainele pe care le-am uitat în dulapul tău fă-le cârpe cu care să ştergi orice urmă a mea de pe podeaua casei tale. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu