marți, 1 aprilie 2014

Mai stai...





Uneori mă pregătesc să-ţi dau drumul.

Nu vreau, dar dacă trebuie?
Nu vreau să te abandonez. Nu vreau să te simţi jignit sau să simţi că ce-a fost între noi a fost atât de banal încât nu te voi ajuta să-ţi faci bagajele.
Sigur că o voi face.
Te aşteaptă o călătorie lungă spre găsirea unei alte iubiri cum desigur, pe mine mă aşteaptă o şi mai lungă călătorie în trecut.
Îmi era frică încă din prima clipă că o să se întample, dar cred că nu îmi place să fiu previzibilă.
Oricum nu pot sta în loc doar de frică.
Îmi place să cred totuşi că nu e finalul.
Dar nu te pot ţine cu forţa.
Poate crezi că sentimentele mele nu s-au ridicat la nivelul aşteptarilor tale sau că, din contră, ţi-am dat prea mult. Poate te-am speriat.
Îmi doresc să fi realizat cu mult timp în urmă că într-o zi nu vei mai fi al meu şi că ceea ce simt pentru tine a depăşit orice graniţă a iubirii.
S-a ajuns mult mai departe.
Am trecut graniţa asta fără să fim opriţi de vameşi.
E ilegal.
Ar fi trebuit să realizez că a fi iubită este pur şi simplu prea frumos ca să fie adevărat.
Poate totuşi nu pleci acum...

               dar oriunde mergi, te rog, plăteşte chiria şi pentru inima mea. Am uitat-o la tine. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu