miercuri, 16 aprilie 2014

Indiferent de vreme...






Nu mai conta absolut deloc vremea. 
Putea să plouă, să tune, să fulgere, să ninga şi să fie închise toate drumurile, atâta timp cât bătăile inimii mele se auzeau până la El, pentru mine era perfect.
Nu mai conta de cât timp suferea vremea dacă în interiorul meu era mai senin decât în cea mai toridă zi a lui Cuptor.
Nu îmi păsa dacă am bani în porfofel, dacă mi-au mai rămas ţigări pentru cafeaua de dimineaţă sau dacă în zâmbetele oamenilor de pe stradă mai exista o oarecare seninătate.
Le zâmbeam atât de fericită incât îi făceam şi pe ei să zâmbească şi erau siguri că nu sunt falsă pentru că nici măcar ridurilor de pe frunte nu le venea să se încrunte la câtă dragoste şi bucurie emanam.

Puteau cânta toţi greierii sau toţi cocoşii în cor, putea să vină peste mine un stol de păsări în toiul toamnei sau să înnebunească toţi salcâmii. Pentru mine anotimpul şi starea vremii erau efectiv irelevante.
Zâmbetul lui mă făcea să simt că e vară indiferent de grade şi faptul că-i puteam săruta buzele indiferent de temperatură făcea ca interiorul meu să fie dus mult peste 40, aşadar nici deşertul nu putea fi atât de fierbinte.
Ce mai contează ce zice termomentrul daca ţi-a spus clar cardiologul că antidot mai bun pentru orice boală a inimii tale nu există în lumea asta decât sufletul pereche?

Fii senin, om frumos, chiar dacă afară plouă. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu